درباره نویسنده

مدیسا مهراب پور

مدیسا مهراب پور

دانشجوی سینما دانشگاه سوره، منتقد سایت كافه سینما، روزنامه جام جم. مهمتر از همه اینها اما من هم مثل جولز داستان‌های عامه‌پسند سعی می‌كنم آدم بهتری باشم.

مطالب مرتبط

10 دیدگاه

  1. 10

    هلن

    من كه اگه نقد از فيلم نمي خوندم متوجه موضوع كه تجاوز به دختر از طرف پدر است نمي شدم. رعنا مشكل بزرگي داشت ولي آيا اگر به معاينه نمي رسيد نمي خواست بارهمسرش زير ي سقف بره ولي كاملا از ازدواجش خوش حال بود در صورتي كن مشكلش دير يا زود نمايان مي شد .
    درسته كه به قول حامد بهداد بايد مشكلات جامعه از قالب فيلم مطرح مي تونه بشه ولي تجربه نشون داده كه باز شدن خَيلي از مسائل از شرم و حيا آن مي كاهد چرا كه به جايي برسيم همانند روابط نامشروع خانم شوهر دار با ي مرد ديگه و برعكس كه شايد ١٠ سال پيش مطرح مي شد همه همين قدر انگشت به دهن مي مانديم و متاسفانه قسمتي از زندگي روزمره شده.

    پاسخ
  2. 9

    جمشید

    متاسفانه سینمای ایران تنها جای دنیاست که نباید انتظار داشت با صرف دیدن فیلم از ثانیه اول تا ثانیه آخر بفهمی قصه اش چیه… بلکه آخرش مجبوری بری مصاحبه های کارگردان و باقی دست اندرکاران فیلم باضافه یکی دوتا منتقد(در حد امکان منصف) رو بشنوی تا بفهمی اصلاً چی به چیه… و همه اینها بر میگرده به سیستم سانسور فیلم ها که دست وزارت ارشاده. البته همه جای دنیا سیستم سانسور و بازنگری وجود داره. اما هیچ جای دنیا بعد از اجازه ساخت، دوباره و سه باره فیلم سانسور نمیشه.یه زمانی میگفتن “حرف مرد یکیه!”… حالا نمیدونم تو وزارت ارشاد وضعیت به چه صورته….
    تو سینمای ایران باید مثل دونده مسابقات “دو با مانع” هر لحظه آماده پریدن از روی یه مانع باشی.آدمی مثل اصغر فرهادی این کارو خوب بلده.مثل فیلم فروشنده که تو نسخه توضیع شده در سینماهای کل کشور یه جمله هست که احتمالاً با کمک اون از روی مانع ارشاد پریده.اون جمله شهاب حسینی که به پیرمرد هوسباز میگه “اگه زنم سرشو به آینه نکوبیده بود،معلوم نبود تو میخواستی چکار کنی!”…همین جمله کافیه که اصغر فرهادی به ارشاد بگه ” آقا تو فیلم من اصلاً تجاوزی رخ نداده”…
    خوب دیگه وزارت ارشاد که همینجوری راحته… بعضی کارگردانهای آشنا به چم و خم سانسور هم که مشکلی ندارند… اون جوانترها هم که در حال تمرین “دو با مانع” هستند و ان شاءالله یاد می گیرند… این راضی،اون راضی، بسوزد جگر ناراضی که ما مخاطبها باشیم که به جای خود فیلم،باید به عذر و بهانه های آقای کارگردان نمره بدیم!

    پاسخ
  3. 8

    مجيدرضا

    داداش من كارى به خوب و بد فيلم ندارم ولى فكر كنم شما خيلى دوست دارى توى برج ميلاد فيلم ببينى و نشده كه ببينى

    اولاً كه اون سال فيلم ساعت ٧ عصر تو برج نمايش داشت نه نيمه شب، دوما به هيچ وجه كسى نه خنديد نه سوت و كف زد. شما يا سالن رو اشتباه گرفتى يا فيلم رو

    پاسخ
  4. 7

    نيما

    اصلا با هاتون موافق نیستم

    پاسخ
  5. 6

    نيما

    چرا کمتدین تقصیر ها به گردن شهبازیه؟ فیلم به خاطر فیلم نامه مزخرفش که انقدر غیر قابل نحمل شده

    پاسخ
  6. 5

    سارا

    من که هیچی از فیلم نفهمیدم حالا نمی دونم مال میزان سانسور زیادش بود یا کلا فیلمه بی پایه و اسا سو منطق بود

    پاسخ
  7. 4

    بهروز

    خیلی ها مثل من به خاطر اینکه این فیلم سه سال توقیف بود رفتیم دیدمش و اگه واقعا رومون می شد همون یه ربع اول می اومدیم بیرون

    پاسخ
  8. 3

    بهروز

    این هایی که برای تصمیم فیلم ها تصمیم می گیرن و یا مدتی او نها رو توقیف می کنن نمی دونن دارن چه خدمتی به فیلم و فیلم ساز بقیه دست اندکارنش می کنن.

    پاسخ
  9. 2

    مازيار

    شما خودتون به روح آزاد سینما و هنر و تلاش عوامل فیلم ناپدیدشده «خانه دختر» احترام نگذاشتید که فیلم رو رفتین دیدن که

    پاسخ
  10. 1

    مازيار

    شهبازى رد داده؟ به نظرتون كمى توهين آميز نيست اين حرف؟

    پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق این سایت متعلق به وبسایت نماوا است. تماشای فیلم تماس با ما