درباره نویسنده

مطالب مرتبط

21 دیدگاه

  1. 1

    محمدنژاد حسنی

    با سلام
    من از مشترکین اینترنت شاتل هستم ولی متأسفانه با وارد کردن کد اشتراک شاتل با پیغام “شما قبلا ثبت نام نموده اید”مواجه می شوم.
    و زمانیکه برای دریافت رمز ایمیل خود را وارد می نمایم پیغام “اشتباه می باشد”می دهد لطفا راهنمایی کنید.
    کد اشتراک شاتل :۱۳۱۰۳۰۵۲۸۲
    رمز عبور:۳۳۱۵۷۷۲

    پاسخ
    1. 1.1

      نماوا

      سلام، دوست عزیز. لطفاً مشکل خود را به همراه مشخصات از طریق فرم تماس با ما در داخل سایت نماوا برای ما ارسال کنید تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

      پاسخ
  2. 2

    zahra

    ببخشید یعنی اون ترافیکی هم که از اینترنتمون مصرف میشه رایگانه؟

    پاسخ
    1. 2.1

      نماوا

      سلام، دوست عزیز. بله، کاملاً رایگان می باشد.

      پاسخ
  3. 3

    Bahman

    سلام
    امروز رفتم برای وارد کردن کد هدیه کد رو وارد کردم می نویسه مهلت بسته تموم شده ولی هنوز چند روز دیگه مونده تا پایان

    پاسخ
    1. 3.1

      نماوا

      سلام، دوست عزیز. فرصت استفاده از این کد فقط تا پایان ۶ تیرماه بوده است.

      پاسخ
  4. 4

    آرمان

    چه خبر از قرارداد با اپراتور ها؟

    پاسخ
    1. 4.1

      نماوا

      سلام، دوست عزیز. در حال مذاکره با اپراتورها و ISP ها هستیم. به محض اینکه توافقی برای رایگان شدن ترافیک نماوا حاصل شد، حتماً از طریق بلاگ و شبکه های اجتماعی نماوا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

      پاسخ
  5. 5

    بهناز

    سلام.من کد عیدانه رو وارد کردم و نوشت که فعال شد..ولی کد فعال ساری اشتراک به من داده نشده..ایا باید کد و وارد کنم تا فعال بشه؟ ولی با تماشای فیلم از ترافیکم کم میشه..
    در قسمت تماس با ما مشکلم و نوشتم ولی جوابش چجوری میشه دریافت کرد؟

    پاسخ
    1. 5.1

      نماوا

      سلام، دوست عزیز. درصورتی که کد هدیه را وارد کرده اید، اشتراک شما برای مدت ۱۵ روز فعال شده است و کد فعالسازی خاصی وجود ندارد. می تونید در این مدت از تماشای فیلم و سریال در نماوا لذت ببرید و بعد از اتمام این ۱۵ روز، نسبت به خرید اشتراک در نماوا اقدام کنید.
      ضمناً درصورتی که در تماشای فیلم ها از نماوا از ترافیک شما کسر می شود، اگر از مشترکین شاتل، های‌وب، آسیاتک یا پیشگامان هستید، حتماً این مورد را از طریق پشتیبانی و مرکز تماس اپراتور خود پیگیری کنید.

      پاسخ
      1. 5.1.1
  6. 6

    مهرداد دانش پور

    خسته نباشید.تشکر بابت دو سوالی که در همین قسمت مطرح کردم و تا دیشب در حال شور بودید برای جواب.الان امدم دیدم زحمت یک بلی یا خیر هم دوستان به خود ندادند.

    پاسخ
    1. 6.1

      عماد ذبحی

      سلام، دوست عزیز. شما در پست دیگری کامنت خود را ثبت کرده بودید که به کامنت شما هم پاسخ داده شده و در لینک زیر قابل مشاهده می باشد:
      http://blog.namava.ir/subscription3/#comment-6003

      پاسخ
  7. 7

    seidi

    سلام من این کد هدیه ۱۵ روزه رو فعال کردم اما امروز که رفتم نیگا کردم زده بود بدون اشتراک در حالی که دیروز نوشته بود مهلت اشتراک ۱۰ روز باقی مانده است

    پاسخ
    1. 7.1

      نماوا

      سلام، دوست عزیز. لطفاً مشکل دقیقتون رو از طریق فرم تماس با ما در داخل سایت نماوا مطرح کنید تا پیگیری کنیم.

      پاسخ
  8. 8

    احمد

    سلام
    یه سوال داشتم با یک نام کاربری از چند تا آی پی متفاوت و از چند تا دستگاه میتونم همزمان فیلم ببینم؟
    پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنون

    پاسخ
    1. 8.1

      نماوا

      سلام، دوست عزیز. با یک نام کاربری می توانید از طریق حداکثر ۲ IP مختلف بصورت همزمان فیلم تماشا کنید.
      اما محدودیتی روی تعداد دستگاه هایی که به یک IP متصل هستند، وجود ندارد.

      پاسخ
  9. 9

    ساسان

    باسلام
    بنده مشترك جديد شاتل هستم در قسمت خريد اشتراك شاتل نوشته شده بود۶ماه اشتراك رايگان نماوا.در نماوا ثبت نام كردم اما نتونستم براي فعالسازي اشتراكم راهي پيدا كنم.آيا جمله سايت شاتل كه ۶ماه اشتراك رايگان سايت شما همراه پكيج شاتل است رو اشتباه فهميدم؟

    پاسخ
    1. 9.1

      نماوا

      سلام، دوست عزیز. لطفاً این موضوع را از طریق فرم تماس با ما در سایت نماوا مطرح کنید، همکاران راهنماییتون خواهند کرد.

      پاسخ
  10. 10

    مهدی

    بنده که زبونم مو در آورد اما شما اپلیکیشن تایزن تلویزیونهای سامسونگ رو سایتتون برای دانلود قرار ندادید.
    حداقل این سیستم پخش رو مرورگر رو درست کنید، تو سیستم پخش تو مرورگر تلویزیون سامسونگ، فقط یه دکمه پلی و استاپ داره (بهمراه یک نوار برای جلو عقب کشیدن فیلم) و و السلام! متاسفانه هیچ کدوم از زیرنویسها نمایش داده نمیشن، چون مثل مرورگر کامپیوتر، گزینه نمایش زیرنویس تو مرورگر تلویزیون وجود نداره، دیگه اینو بررسی کنید حداقل! وگرنه این همه فیلم بدون دوبله تو سایت به چه درد میخوره دیگه!

    پاسخ
    1. 10.1

      نماوا

      سلام، دوست عزیز. متأسفانه فعلاً امکان انتشار اپلیکیشن مخصوص تایزن به ما داده نمی شود. در حال انجام تغییراتی روی نسخه تلویزیونی tv.namava.ir هستیم که بزودی اعمال خواهد شد.

      پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق این سایت متعلق به وبسایت نماوا می‌باشد. تماشای فیلم تماس با ما